Daugiabučio namo administratorius teikiamų paslaugų spektras gali būti platus, priklausomai nuo daugiabučio namo poreikių. Plačiau apie paslaugas:
- Administravimo paslauga: Vadovaudamiesi teisės aktų nustatytais privalomaisiais statinių naudojimo ir priežiūros reikalavimais, organizuojame namo techninę priežiūrą. Sklandų darbų užsakymą bei atlikimą užtikrina, kasdienis bendravimas su patalpų savininkais, iškilusių klausimų sprendimas. Įgyvendiname patalpų savininkų su bendrąja nuosavybe susijusius sprendimus ir pavedimus. Organizuojame patalpų savininkų susirinkimus, vykdome balsavimą raštu dėl namo bendrojo naudojimo inžinerinių tinklų, konstrukcijų atnaujinimo, papildomos inžinerinės įrangos įdiegimo name ir kt. aktualiais klausimais. Teikiame buhalterinės apskaitos paslaugas bendrijoms, vykdome įmokų surinkimą, kontrolę bei skolų išieškojimą. Esame apsidraudę Civilinės veiklos draudimu, todėl įvykus nelaimei iš bendro naudojimo inžinerinių tinklų, kliento patirti nuostoliai bus padengti mūsų draudimo kompanijos.
- Statinio techninės priežiūros paslauga: Daugiabučio gyvenamojo namo, pagrindinių konstrukcijų, šalto vandens, nuotekų, bendro naudojimo elektros instaliacijos, vėdinimo kanalų eksploatavimas ir profilaktiniai darbai vadovaujantis LR galiojančiais teisės aktais. Defektų nustatymas ir šalinimas.
- Šilumos punkto, šildymo ir karšto vandens sistemų techninė priežiūra: Daugiabučio gyvenamojo namo šilumos ūkio priežiūra, eksploatavimas, higienos normų užtikrinimas ir palaikymas. Metrologinės manometrų patikros, optimalus šildymo sistemos temperatūros palaikymas. Legioneliozės prevencija. Užfiksuotų smulkių defektų šalinimas.
- Bendro naudojimo patalpų ir teritorijos priežiūra: Bendro naudojimo patalpų (laiptinės, laiptų aikštelių, holų) priežiūra ir valymas. Pagal išreikštą individualų poreikį, galime pasiūlyti drėgmę ir purvą sugeriančių kilimėlių keitimo paslaugą. Kietosios kiemo dangos priežiūra pagal sezoniškumą (šlavimas, šiukšlių surinkimas, barstymas smėlio-druskos mišiniu, sniego valymas). Žaliosios zonos priežiūra (vejos ir sklype esančių želdinių priežiūra, medžių, krūmų genėjimas, tręšimas ir formavimas). Pagal iš anksto suderintą poreikį, atliekame automobilių stovėjimo aikštelių mechanizuotą valymą.
- Kitos paslaugos: priešgaisrinės inžinerinės sistemos, keleivinių ir automobilinių liftų, pakeliamų kelio užtvarų, vaizdo stebėjimo kamerų, praėjimo kontrolių, telefonspynių ir kitų silpnų srovių sistemų priežiūra ir remontas.
Paslaugų kaina apskaičiuojama pagal savivaldybės patvirtintą išlaidų apskaičiavimo metodiką, įvertinant pastato amžių, aukštingumą, turimą plotą bei kitas savybes. Kiekvienas klientas yra unikalus, todėl mes stengiamės suprasti Jūsų individualius poreikius ir pasiūlyti Jums optimaliausią kainos ir teikiamos paslaugos kokybės santykį.
Statybos techniniame reglamente yra nurodytas privalomųjų darbų aprašas, kurio atlikimą privalo užtikrinti Administratorius. Privalomųjų reikalavimų sąrašui priskiriami nuolatiniai techninės priežiūros darbai ir organizacinės priemonės, susijusios su namo bendrojo naudojimo objektų būklės stebėjimu, jos vertinimu, atnaujinimo darbų planavimu, bei techninės priežiūros ir kitos dokumentacijos tvarkymu. Atsižvelgdami į bendrą statinio specifikaciją ir individualius klientų poreikius, siekiame užtikrinti bendrųjų konstrukcijų atitikimą, privalomųjų reikalavimų visumai bei sklandų bendrųjų inžinerinių sistemų nuolatinį veikimą.
Organizuota, savalaikė komunikacija klientams apie vykdomą procesą ir numatomus tolimesnius veiksmus, kompetentingi darbuotojai, darbų atlikimas per optimaliausią laikotarpį, atsižvelgiant į defekto/gedimo pobūdį.
Visapusiškas atsakomybės prisiėmimas, užtikrinant atliktų darbų kokybę.
Garantinių terminų taikymas atliktiems darbams.
Visi garantiniai laikotarpiai skaičiuojami nuo atliktų darbų priėmimo – perdavimo akto pasirašymo dienos. Garantija atliktiems darbams suteikiama vadovaujantis LR įstatymų ir teisės aktų numatytais garantiniais terminais. Garantiniu metu užfiksuoti defektai yra pašalinami neatlygintinai.
Norime pažymėti, jog Civilinis kodeksas nustato dviejų rūšių daiktų kokybės garantijas, t. y. garantiją pagal įstatymą ir sutartinę garantiją. Įstatyminė garantija atsiranda nepriklausomai nuo pardavėjo valios ir kiekvienas Europos Sąjungoje komercine veikla užsiimantis pardavėjas garantiją privalo suteikti. Įstatyminės garantijos terminas Europos Sąjungoje visada yra bent 2 metai – ši garantija taikoma tiek pagrindiniam daiktui (kaip pvz. naujai sumontuotai telefonspynei, liftui ir kitai elektrotechniniai įrangai), tiek jo sudedamosioms dalims. Dažnu atveju vadovaujantis pasirašytomis rangos sutartimis, atliktiems montavimo darbams (neįskaitant panaudotų medžiagų) Rangovai įsipareigojo suteikti 5 metų garantiją.
Tikime, kad atviras, betarpiškas bendravimas ir bendradarbiavimas su klientais yra esminis sėkmingo verslo veiklos komponentas, todėl norėdami, kad Klientai galėtų mus pasiekti kuo patogiau, siūlome toliau nurodomos bendravimo kanalus:
- Klientai gali kreiptis el. paštu [email protected]
- Telefonu +370 699 97696.
- Mūsų klientų savitarnos svetainė, adresu: www.admitus.lt/savitarna
- Klientui pageidaujant aptarti teikiamų paslaugų aspektus individualiai, mes visada esame pasiruošę susitikti tiesiogiai. Asmeninis susitikimas su mūsų darbuotoju derinamas toliau nurodomu telefonu +370 699 97696
Visus klientų pastebėjimus, įžvalgas ir užklausas rekomenduojame registruoti klientų savitarnos svetainėje arba užklausą teikti el. paštu [email protected]. Jeigu turite neatidėliotinų klausimų, prašome skambinti toliau nurodytu kontaktiniu telefono Nr. +370 699 97696.
Į klientų užklausas savitarnos svetainėje atsakome per 24 val. nuo kliento užklausos pateikimo dienos. Jei klausimas skubus ir reikalaujantis operatyvaus atsakymo, visada rekomenduojame susisiekti su mumis tiesiogiai, telefonu +370 699 97696.
Mums labai svarbu, kad Klientui pateiktas atsakymas būtų informatyvus, todėl jei probleminis klausimas reikalauja išsamios situacijos analizės, klientui yra pateikiamas tarpinis atsakymas, kuriame individualiai bus nurodoma, galutinio atsakymo pateikimo terminai. Jeigu kreipiamasi raštu ar elektroniniu laišku, atsakymas yra paruošiamas ir išsiunčiamas klientui ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos.
Viešai prieinama informacija apie daugiabutį gyvenamąjį namą yra talpinama, skelbimų lentoje. Kurioje skelbiama aktuali informacija apie susirinkimų organizavimą, vykdomą balsavimą raštu, priimtus sprendimus, organizuojamus ar planuojamus remonto darbus, nurodant darbų vykdytoją, darbų trukmę, kainą. Vykdomus paslaugų ir namo bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo (remonto) darbų pirkimus. Taip pat atsakingų asmenų, tarnybų kontaktai.
Daugiabučio gyvenamojo namo susirinkimas gali būti organizuojamas esant savininkų prašymui, kai tai yra būtina sprendžiant svarbius klausimus ar iškilusias problemas. Kitais atvejais esame įsipareigoję kartą metuose organizuoti susirinkimą Jūsų name - priežiūros, atnaujinimo, paslaugų teikimo ir kitais administravimo klausimais.
Administratorius, vadovaudamasis teisės aktų nuostatomis, balsavimą raštu gali vykdyti tiek rašytiniu būdų, tiek elektroninio ryšio priemonėmis pagal savivaldybės patvirtintą balsavimo elektroninio ryšio priemonėmis tvarką. Prieš balsavimo pradžią, administratorius parengia patalpų savininkams pranešimą apie organizuojamą balsavimą ir ne vėliau kaip prieš dvi savaites iki balsavimo pradžios skelbia jį savo internetinio puslapio svetainėje, name įrengtoje skelbimų lentoje ir/ar išsiunčiant balsavimo pranešimą el. paštu.
Po dviejų savaičių yra parengiamas patalpų savininkų balsavimo raštu biuletenis, kuris taip pat yra išsiunčiamas klientui el. paštu ir/ ar išdalinamas klientams, įdedant į patalpos savininko pašto dėžutę. Klientas balsuoti gali tiek užpildant balsavimo biuletenio formą fiziškai, tiek elektroninėmis ryšio priemonėmis. Visa aktuali informacija apie balsavimą, sprendžiamą klausimą ir biuletenio grąžinimo būdus yra pateikiame gautame biuletenyje.
Balsavimas laikomas įvykusiu, jeigu galiojančius biuletenius iki balsavimo pabaigos grąžina daugiau kaip pusę patalpų savininkų. Balsavimui neįvykus, pakartotinis balsavimas tuo pačiu klausimu gali būti organizuojamas vieną kartą, ne anksčiau kaip po 2 savaičių ir ne vėliau kaip po 2 mėnesių nuo neįvykusio balsavimo protokolo paskelbimo dienos.
Balsavimas raštu yra vykdomas, siekiant priimti sprendimus dėl bendrojo naudojimo objektų valdymo ir naudojimo klausimų. Dėl planinių remonto darbų, taip pat dėl naujų bendrojo naudojimo objektų sukūrimo ir disponavimo jais.
Taip pat, galima skelbti balsavimą raštu siekiant priimti sprendimus dėl atskirų objektų sukūrimo, kurie pagal bendrojo naudojimo objektų aprašą naudojami tenkinti ne visų namo patalpų savininkų, o tik jų dalies poreikius, pagal balsavimo raštu aprašo nuostatas organizuojamas balsavimas priimant sprendimą pagal gautą patalpų savininko prašymą (pvz. įsirengti išorinį vėdinimo bloką).
Sprendimus dėl bendrojo naudojimo objektų valdymo ir naudojimo, patalpų savininkai gali priimti ir patalpų savininkų susirinkimo metu. Svarbu paminėti, kad tiek rašytinio balsavimo metu, tiek patalpų savininkų susirinkimo metu, privalo dalyvauti daugiau kaip pusę Namo savininkų.
Jeigu patalpų savininkas, savo nuomonę pakeitė dar nesibaigus balsavimui, svarbu perpildyti balsavimo biuletenį ir jį pateikti iki vykdomo balsavimo paskutinės dienos Namo Administratoriui, kartu su rašytiniu prašymu, kad ankstesnį balsavimo biuletenį laikyti negaliojančiu.
Daugiabučio gyvenamojo namo patalpos (laiptinės, holai, rūsiai, palėpės, ir kitos name įrengtos techninės paskirties patalpos). Pagrindinės namo konstrukcijos (pamatai, nuogrindos, sienos, stogas). Name įrengti vandentiekio, kanalizacijos, dujų, šilumos, elektros, telekomunikacijų ir rodmenų tinklai, ventiliacijos kameros, vamzdynai ir angos, šildymo radiatoriai, elektros skydinės, liftai, šilumos mazgai, karšto vandens ruošimo įrenginiai, katilinės ir kita bendro naudojimo inžinerinė techninė įranga įrengta bendrojo naudojimo patalpose ar konstrukcijose, taip pat šie objektai, įrengti atskiriems gyvenamųjų ir negyvenamųjų patalpų savininkams nuosavybės teise priklausančiose patalpose, jeigu jie susiję su viso namo inžinerinės techninės įrangos funkcionavimu ir jeigu tai nėra trečiųjų asmenų nuosavybė.
Butas ar kitos patalpos kurios priklauso nuosavybės teise fiziniam ir/ar juridiniam asmeniui yra suformuotos ir Nekilnojamo turto registre įregistruotos kaip atskiros nuosavybės teisės objektas asmeniniam naudojimui.
Vadovaujantis Bendrosiomis gaisrinės saugos taisyklėmis, daugiabučiuose gyvenamuosiuose namuose draudžiama: bendrojo naudojimo laiptinėse, koridoriuose, balkonuose, avariniuose išėjimuose laikyti degias medžiagas ir daiktus, trukdančius žmonių evakavimuisi gaisro atveju. Patalpų savininkams užfiksavus, bendro naudojimo praėjimuose sandėliuojamus daiktus, rekomenduojama kreiptis į Namo Administratorių, kuris savo ruožtu suteiks patalpų savininkams informaciją apie artimiausias stambiagabaritinių atliekų aikšteles bei esant poreikiui organizuos ne vietoje paliktų daiktų šalinimo darbus.
Savininkas turi teisę naudotis gyvenamojo namo bendrojo naudojimo objektais pagal jų funkcinę paskirtį, nepažeisdamas kitų patalpų savininkų teisių ir teisėtų interesų. Butų ir kitų patalpų savininkai privalo proporcingai savo daliai (patalpų naudingajam plotui) apmokėti išlaidas namui išlaikyti ir išsaugoti, mokėti mokesčius, rinkliavas ir kitas įmokas, taip pat reguliariai daryti atskaitymus kaupti lėšas, kurios bus skiriamos namo atnaujinimui.
Lietuvos Respublikos, civiliniame kodekse nurodyta, kad bendrosios nuosavybės objektas valdomas, juo naudojamasi ir disponuojama bendraturčių susitarimu. Buto ir kitų patalpų savininkai bendrojo naudojimo objektus privalo valdyti, tinkamai prižiūrėti ar kitaip tvarkyti. Administratorius savo ruožtu, įgyvendina su bendrąja nuosavybe susijusius butų ir kitų patalpų savininkų sprendimus ir pavedimus.
UAB „Admitus“ kaip daugiabučių namų administratoriaus, viena iš pagrindinių funkcijų, vadovaujantis gyvenamųjų namų bendrojo naudojimo objektų ir priežiūros privalomaisiais reikalavimais, jų įgyvendinimas, namo bendrojo naudojimo objektų nuolatinės techninės priežiūros (eksploatavimo) organizavimas, atnaujinimas, avarijų lokalizavimas ir likvidavimas. Administratorius savalaikiai atlieka darbus atsižvelgiant į konkretaus namo planus, poreikį, teisės aktais bei sutartimis nustatyta apimtimi ir periodiškumu. Svarbu pažymėti ir tai kad Administratorius priima sprendimus privalomųjų reikalavimų įgyvendinimui, kurie yra susiję su namo bendrųjų konstrukcijų, bendrojo naudojimo patalpų, bendrosios inžinerinės įrangos priežiūra ir remontu, siekiant išsaugoti ir atkurti jų normatyvines savybes.
Sprendimai dėl bendrojo naudojimo objektų valdymo ir naudojimo, taip pat dėl naujų bendrojo naudojimo objektų sukūrimo ir disponavimo jais klausimų, priimami butų ir kitų patalpų savininkų balsų dauguma. Neturint vieningo bendraturčių sutarimo keliamu klausimu, ginčai nagrinėjami teisės aktų nustatyta tvarka.
Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse yra įtvirtina buto ir/ar kitos daugiabučiame gyvenamajame name esančios patalpos savininko pareiga proporcingai savo daliai bendrojoje dalinėje nuosavybėje apmokėti išlaidas namui išlaikyti, išsaugoti bei mokėti rinkliavas ir rinkliavas susijusias su jo priežiūra. Mokestis už suteikiamas paslaugas būtų apskaitomas pagal Jūsų patalpų turimą naudingą plotą ir jį padauginus iš teikiamos paslaugos tarifo.
Įprastas paslaugų paketas sudaro administravimo, statinio techninės ir šilumos ūkio priežiūros, bendro naudojimo patalpų valymo bei liftų priežiūros paslaugas. Vadovaujantis Name įrengtais inžineriniais tinklais galime pasiūlyti vykdyti Statinio priešgaisrinės saugos, silpnų srovių (vartų – praėjimo kontrolės), žaibosaugos, dyzelininių generatorių ir kitas priežiūros paslaugas. Jeigu Name yra įregistruota bendrijos valdymo forma, Namui galime pasiūlyti teikti atskiras paslaugas pagal susitarimą, pvz. šilumos ūkio priežiūrą.
Siekiant išvengti nesusipratimų, paslaugų spektro pasiūlymą ir mokestinius tarifus su klientais deriname iš anksto. Teikiamų paslaugų priežiūros tarifai, klientams pateikiami prieš Administravimo pradžią.
Keičiantis paslaugų priežiūros tarifams, klientai informuojami individualiais pranešimais, kasmėnesinėse sąskaitose už suteiktas paslaugas ne vėliau, kaip 2 mėn. iki numatomo kainų indeksavimo.
Informuojame, jog už sukauptų lėšų naudojimą pagal paskirtį ir jų apsaugos reikalavimų laikymąsi atsako bendrojo naudojimo objektų valdytojas. Kaupiamųjų lėšų poreikis nustatomas įvertinus namo būklę ir bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo (remonto) darbų poreikį, pagrįstą privalomaisiais statinių naudojimo ir priežiūros reikalavimais, juos išdėstant ilgalaikiame (dvejų ir daugiau metų) daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo plane. Ilgalaikiame plane nurodoma šių darbų preliminari kaina ir atlikimo terminai, įskaitant jame nenumatytus darbus, kurie būtini pagal nurodytus privalomuosius reikalavimus. Jeigu pateiktą ilgalaikį planą patvirtina daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų kvorumas, tuomet kaupiamosios lėšos būtų naudojamos pagal patvirtintą ilgalaikį planą.
Sąskaitos už suteiktas paslaugas patalpų savininkams yra pateikiamos trimis būdais:
- Sąskaitą galite rasti savitarnos platformoje, adresu www.admitus.lt/savitarna
- Sąskaitą galime Jums atsiųsti el. paštu;
- Sąskaitą pristatome fiziškai į Jūsų pašto dėžutę, administruojamame Name.
Už suteiktas paslaugas galite su mumis atsiskaityti per el. bankininkystę, savitarnos sistemą, artimiausioje parduotuvėje esančiuose terminaluose ar pašto skyriuje.
Sąskaitas už suteiktas paslaugas patalpų savininkams teikiame iki einamojo mėn. 10 dienos. Jeigu vis dar nesate gavę sąskaitos už suteiktas paslaugas, prašome kreiptis toliau nurodytu el. paštu [email protected] arba susisiekite su mumis nurodytu tel. Nr. +370 699 97696. Minėtą sąskaitą taip pat visada galite rasti mūsų savitarnos svetainėje www.admitus.lt/savitarna.
- Mums labai svarbu, kad Namo gyventojai jaustųsi kaip Namo šeimininkai, todėl siekiant supažindinti ir informuoti Namo gyventojus apie potencialius ateities darbus yra sudaromi ilgalaikiai planai, kurių vykdymui reikalingas daugumos Namo gyventojų pritarimas.
- Apie smulkios apimties, planinius remonto darbus, Namo gyventojai yra informuojami skelbimų lentose bei klientų savitarnos svetainėje.
- Jeigu Numatytiems remonto darbams bus reikalingas resursų atjungimas (šalto, karšto vandens nebuvimas, elektros laikinas atjungimas) klientams siunčiama informacija el. paštu bei trumposiomis žinutėmis.
Informuojame, kad priežiūros veikloje nėra numatytos lengvatos Namo savininkams už turto išlaikymą. Siekiame teikti kokybiškas ir sąžiningas paslaugas visiems mūsų klientams be išimčių. Vertindami kiekvieną klientą stengiamės užtikrinti, kad mūsų paslaugos būtų teikiamos sąžiningai ir skaidriai.
Remiantis socialine padėtimi, patalpų savininkas gali kreiptis į savo gyvenamosios vietos savivaldybę, taip pat elektroniniu būdu per Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS) www.spis.lt dėl lengvatų suteikimo karštam vandeniui, šilumos suvartotai energijai.
Metinės finansinės ataskaitos ir planai yra talpinami mūsų savitarnos svetainėje www.admitus.lt/savitarna.
Remiantis darbų apimties mastu, patirtos išlaidos už atliktus darbus gali būti apmokėtos:
- Iš Namo sukauptų lėšų rezervo;
- Priskaitant papildomą mokestį už atliktus darbus patalpų savininkams.
Siekiant sumažinti mokestinę naštą, didelės apimties remonto darbams, savo klientams siūlome pradėti lėšų tikslinį kaupimą prieš darbų pradžią, o atsiskaitymas su rangovu, garantuojamas tik po darbų priėmimo.
Rinkliava tai yra būtinieji mokesčiai, skirti daugiabučio namo išlaikymo ir atnaujinimo darbams užtikrinti. Tokie kaip, už vykdomą Statinio techninę priežiūrą, šilumos ūkio priežiūrą, teikiamas valymo paslaugas ir kitas su statinio priežiūra susijusias paslaugas.
Klientams kiekvieną einamąjį mėn. iki 10 d. yra pateikiamos sąskaitos už suteiktas paslaugas, kurias reikia apmokėti iki einamojo mėn. paskutinės dienos. Klientui neapmokėjus einamosios sąskaitos, kito mėn. sąskaitoje pateikiamas mokestinis pranešimas, priskaitant praėjusio mėnesio skolą.
Klientui nustatytais terminais neatlikus apmokėjimų už suteiktas paslaugas yra pradedami skaičiuoti delspinigiai, lygūs 0,02 proc. nuo galutinės sąskaitos sumos už kiekvieną einamąjį mėn. Dėl susikaupusios skolos, klientui siunčiamas raginimas padengti susidariusią skolą.
Mūsų tikslas – ne tik suteikti kokybiškas paslaugas, bet išsaugoti gerus santykius su klientais. Jeigu matote, jog šiuo metu neturite galimybės apmokėti gaunamų sąskaitų, maloniai prašome kreiptis toliau nurodytu Tel. Nr. +370 699 97696 dėl vekselio pasirašymo. Pasirašius vekselį bei vadovaujantis sudarytu mokėjimo grafiku, klientui nebūtų skaičiuojami delspinigiai ir siunčiami raginimai apmokėti susidariusią skolą.
Susidariusios skolos gali būti ieškomos atliekant teisminį ar ikiteisminį skolų išieškojimą remiantis Lietuvos teisine sistema. Nepavykus taikiai sureguliuoti pradelstų mokėjimų už suteiktas paslaugas, kliento skola yra perduodama skolų išieškojimo įmonei.
Norint parduoti butą bei sudaryti pirkimo-pardavimo sandorį, klientas privalo kreiptis į administruojančią įmonę dėl pažymos, jog neturi jokių susikaupusių skolų už suteiktas paslaugas. Pažymos išdavimas yra nemokamas. Išrašas paruošiamas per 1 darbo dieną nuo kreipimosi.
Jeigu būstas nėra paveldimas, parduodant patalpas, buvęs patalpų savininkas notarui privalo pateikti pažymą iš administratoriaus, jog neturi einamųjų skolų už parduodamą nekilnojamą turtą.